Arkadaşlar 2 adet arası kanama yaşayan oldu mu? Adet takvimim düzenlidir her ay normal bi şekilde olur. Ama bu ay 1 inde adet oldum 6 sında bitti. Dün kanamam oldu ve bugün azaldı baya. Halbuki 11 günüm vardı adetime. Neden oldu acaba yaşayan tecrübe eden var mı? Aklıma çok takıldı.