Arkadaşlar merhaba malatyada yaşıyorum. Malum sonbahara giriyoruz yavaş yavaş. Şunu merak etmek istiyorum bizim ev aşırı sıcak oluyor. Kızımın yattığı oda şuan 29 derece. Biz hala cam açıp yatıyoruz ama bir serinlik çöktüğü için pike istiyor üstümüze. Ama kızım üstünü asla örttürmüyor. Onun da camı kapalı olduğu için hala yarım kollu zıbınla yatırıyorum sizce nasıl yatırmalıyım ?