Blyanak Kızlar bugün post açmıştım düğün için elbise arıyordum iki tane elbise denedim sizce hangisi daha güzel
A1ber Blyanak ikinci fotoğraftaki çok şık ama çok siyah evet böyle koyu kahverengi kitemit rengi kapalılarda bayılıyorum bitane baktım mesela şuan biraz pahalı gibi ama çok şık https://www.google.com.tr/shopping/product/7774310243745322860?q=kapalı+abiye&client=safari&hl=tr-tr&biw=375&bih=553&tbs=vw:g&prmd=sinxv&prds=eto:14334714420049081786_0,cdl:1,prmr:1,cs:1
Blyanak Deletedmom99886 eşimin çocukluk arkadaşı eşim takım elbise gitcek basit kalmak istemiyorum yanında
Blyanak A1ber evet çok güzel ama onu abimin ablamın yakın derce akrabamın düğününde giyerim harbiden güzel ama bu düğün eşimin çocukluk arkadaşı eşim takım elbise giycek sönük kalmak istemiyorum o yüzden