Ogulcan Çünkü doktorum farklı bir ilçede ve oğlum dışarda duran bir bebek olmadığı için sürekli gidemiyorum. Bilirsin ki randevu bulmak bazen zor. Doktoruma anca ay sonuna randevu bulabildim ki o süreye kadar kullanıcam. Gittiğimde de doktor alt durumuna bakıcak kontrol sağlayacak . Herkesin doğrusu kendisi ne göredir. Sen kendi bildiğini uygularsın. Ben doktorumun ve kendi bildiğimi . Sana da iyi günler :)