Aramızda polis olan annelerimiz var mı ?
Bir kaç sorum olacak. Küçük bebeğinizle yaşadığınız zorluklar ne oldu ?
polis olunca mı anne oldunuz ya da polis olmadan olup okula öyle mi gittiniz ?
şuan mülakat sonucu bekliyorum bebeğim 1 yaşında beni unuturmu ne gibi zorluklar çekerim sizde neler oldu neler yapmam gerek. Tereddütteyim. Eğer olurda kazanırsam bir yönden iyi olacak kızıma ve kendime iyi bit hayat sunacağım ama 8 ay ayrı kalacağız.
Allak bullak bir haldeyim.
Cevaplarsanız bu iki soruyu sevinirim ?