Ah ah çok zor neler çektim neler denedim göğüs ucum yoktu zor tuttrdum bu kezde yara oldu kanıyordu hep lanshon krem kullandim anlık geçirdi ama sanırım en son çareyi buldum karbonotlu su ile emzirmeden ve emzrdkten sonra pamukla sildim dua okuyup göğsüme sürdüm ellerimi artık ağlamaktan ölüyordm çok zordu ama geçti çok şükür Allah’ım kimseye bu acıyı yaşatmasın ins hepiniz ki biran önce diner 🙏🌷