mihrosum evet başına gelmeyen duymayan yaşamayan inanmıyor maalesef bir çok şeyde bu böyle zaten. Ama biz yaşadığımızı biliyoruz. Dün gece sabah ezanı okudu resmen ondan sonra daldı kızım biz de anca 2-3 saat uyuyabildik. Şimdi de zaten kıpır kıpır muhtemelen bu gece de uyumaz. Normalde de çok uyuyan bi bebek değil zaten ama dolunay zamanı ekstra oluyor resmen sabahlıyoruz.