Arkadaşlar bebeğim 2 ay 8 günlük ve bugün saçlarını kestik kestikten sonra kafasının tam ortasında bir morluk var bilmiyorum bu damar mı yoksa morluk mu yani elhamdulillah bebeğim gayet iyi sağlıklı ama görünce bir tuhaf oldum sizin fikirlerinize ihtiyacım var siz böyle birşey yaşadınız mı? Fotoğrafını da paylaşıyorum
https://resimyukle.io/r/xwAnA8QWX5