Benim bebeğimde öyleydi canım kucağımda çok güzel uyuyordu bırakınca uyanıyordu göğsümde yüzüstü yattığı için dedim bi yüz üstü yatırayım inanırmısın cok güzel uyudu ama bi aya yaklaşmıştı bebeğim o zaman. Senin bebeğinde sırt üstü yatmayı sevmeye bilir gündüZleri kontrollü olarak bi dene biraz zaman geçtikten sonra. Birde yattıktan sonra başını sağa sola çevirebilmesi önemli kusarsa falan başını rahat kaldırabilmeli. Şuan 3,5 aylığız gece gündüz yüz üstü uyuyor 🤗