aslimutlu1 Tulay09 gazı vardır .ya da göbeği vardır yani .ağrısı sızısı yoksa bide dokunduğunda aglamiyorsa sorun etmeyin
Prenseszeynelp Tulay09 benim kızımında aynı zayıf ve göbeği var şişik yani idrar yolları enfeksiyonu çıktı şuanda tedavi oluyor idrarında kokma varsa iştahsızsa muhakkak idrar kültürüne baktırın derim