Kizlar bebegim 35 gunluk kakasını yaparken çok ıkınıyo kabız değil gaz problemide yok çıkarıyor mesela bgun 2 kere kaka yaptı ama biraz önce başladı kivranmaya resmen gözlerini sıktı oyke yaptı kakasını öyle görünce dayanamıyorum normal mi acaba böyle olmasi