Daha önceden üyeydim ama çok fazla beni meşgul ettiği için çıkış yapmıştım ondan giremedim unutmuşum şifreyi 🥲 neyse kızlar ben bebeğim 1 yaşındayken regl olmaya başladım 3 aydır düzenli şekilde oluyordum 31-32 günlük döngüyle. Bu ay bi kaç gündür ağrım var olcam zamanı geldi heralde derken kaç gündür olmadım. Baktım takvime göre 3 gün geçmiş. Sizce düzensizlik mi olmuştur ihtimal vermiyorum hep korunuyoruz ama🥴 bu şekilde düzenli adet görürken gecikme yaşayan oldu mu? Emziriyorum bu arada.