Arkadaşlar 13 ay 12 günlük oğlum var ve yaklaşık bir haftadır saat 22.00 gibi ineksütü cicibebe yapıp veriyorum. Bu arada uyuyor o saate uyku arasında veriyorum yoksa içmiyor sizce 200-240 ml nasıl ? Fazla mı veriyorum bilmiyorum.bu arada süte biraz su karıştırıyorum