Zynp35 bizde aynıyız. Dün gece yarım saat boyunca gaz çıkarmaya uğraştık ağzından çıkardı hafif kusmukla 3-4 kez uyuyakaldı sonra yatırdım. Yine ağlamaya başladı tekrar kaldırıp gaz çıkardık. 1 saat uyudu yine ağlama gaz sancısı. Gün içindd bebeği hareket ettirin yazıyordu koridorda koşuyorum hafif hafif barsakları hareketlensin diye. Allah yardımcımız olsun zor gaz işi:(