Merhabalar, hava güzel diye deniz kenarına gittik tüm gün gezdik.
Akşam gelince oğlumu banyoya soktum suyunu henüz hazırlamamıştım direk küvete girdi bir süre sonra titremeye başladı tüm vücut. İlk defa böyle oldu oysa daha önce de suyunu hazırlamadığım olurdu.
Bakışında vs bir fark görmedim kovalarla falan oynuyordu titrerken. Su dökünce normale döndü bir daha olmadı.
o an nöbet falan aklıma gelmedi ama çıkardıktan sonra 2-3 defa kustu.
artık çıkaracak hiçbir şey kalmadı emmek istedi emdi yine kustu. Titredi üzerine kusunca acaba nöbet veya havale falan mı geçirdi dedim 😞sabah dr una götürüp soracağım ama içim içimi yiyor acaba çocuk nöbet mi geçirdi ya da nette soğuk havale falan yazıyor aniden olurmuş çok canım sıkıldı bilen yazabilir mi neden olmuştur hiçbir şeyi yoktu tüm gün koşturdu eve gelince birden oldu