Lilyam [silindi] benim de kalabalık olmıycak canım yakınlar sade e bir kaç komşu bahçede düşünüyorum rahat olur eve tıkış tıkış olsun istemedim bu yüzden Ekim ilk haftası hava durumuna göre yapmaya karar verdim. Normalde 18 de doğdu
Lilyam [silindi] doraorg… Diye geçiyor şimdi engel yemeyelim bu yüzden 🤣her yere sordum en uygun fiyatı bunlar verdi baya uğraştım
EbrarBilgem [silindi] sende beyaz giyebilirsin aslında yada tesettürlüysen elbisen pembe baş örtün beyaz olabilir 🥰eşinde beyaz
[silindi] EbrarBilgem Evet beyaz düşünüyorum ayakkabimi pembe giyerim esimde beyaz giyer guzel olur insallah 🥰
Aselllll [silindi] evet canım [url=https://www.hizliresim.com/bu9639x][img]https://i.hizliresim.com/bu9639x.jpg[/img][/url]
Meralorhan [silindi] benimde ekimde doğum günü ama bir süre erteliycm gibi gözüküyo süslemeler hakkında bende bilgi almak istiyorum açıkçası 🤗
[silindi] Meralorhan Herkes cok guzel seyler yapmış hepsind3 kaliyor insanin akli en zoru karar vermek sanırım. Sizede fikir olsun buraya atilan resimler 😊