Kizlar oglum 2 yas 3 aylik, bazen asiri sevgi gosteriyor, sariliyor opuyor. Bazen de anne seni sevmiyorum git burdan, seni degil babaanemi seviyorum diyor. Kayinvalidemle birlikte oturuyoruz. Aslinda ona da seni sevmiyorum diyor. Ama bana kizinca inada seni deil babaanemi seviyorum deyince cok kotu oluyorum. Aglamak istiyorum. Ben calisan bir anneyim, haftanin 3 gunu 09-17, 2 gunu 09-14 is saatim. Oglumu da kayinvalidem bakiyor. Acaba diyorum ben yokken oglumu doldura bilir mi ? Cunki doldursa merakli birisi. Kizinin cocuklarini sa surekli babaanelerine karsi dolduruyoru. Hic boyle seyler yasadiniz mi ? Acaba babaane doldurusuna gelib anne sevmeyen bir cocuk olur mu. Cok korkuyorum. Ve ne yapacagimi bilmiyorum.