Cindy_35 Kızlar herkese hayırlı geceler. Sezeryan oldum ve 4 aydan beri hep jiletle aldım şimdi ağdaya geçmek istiyorum fakat canımın çok yanacağını biliyorum uyusturucu krem kullandınız mı hiç kullandıysanız markası neydi
Ebraryz Cindy_35 emla diye bir krem vardı gitmeden evde sürüyordum tamamen uyusturmuyor tabiki ama ufakta olsa etki ediyor daha rahat seansa girmemi saglıyordu deneyin isterseniz
prensesannesi2 Bence sezeryan yerinde zaten hafif bi uyuşukluk oluyor ben epilasyon aleti kullanıyorum normalde daha fazla canım yanardı doğumdan beri zorlanmıyorum
Zelisblt Cindy_35 lazer seansına giderken enla sürüyorum etkisini anlayamamıştım, anlamak için kaş ve bıyık yerine sürüp alıyım dedim baya etkili oldu oraya yani 🙂