Nuraky Aslancikli bizim sabahtan öğlene kadar yattı hava verdiler iğne yaptılar sadece sonra da iğne tedavisi ne başladık yarın iğnelerimiz bitiyor
kahvekolikk Aslancikli 4 aylıkken hastanede yatmanın ucundan döndük Allah kolaylık versin bronşit çok zor benim oğlum şimdi en küçük şeyde tıkanıyor
Benimoykum Aslancikli 2 yaşındadiydi covit zatürre sinden yattık çok küçükken de zor olur ama devamlı hareket ettiği için sürekli damar yolu çıkıyordu en azından sizde oye bişey olmaz Allah şifa versin yavrunuza 🙏
hulyaakin Bronşitten değil ama çok farklı bir sebepten yattı 3 aylıkken merak etmeyin bebek hemşiresi geliyor damar yolu için bizde oğlum hiç anlamamıştı bile yapılırken…
Aslancikli gamzeninmucizesi1 hicbiseyi yoktu sadcee hafif bi oksuruk vardi rutin 3 ay kontrokune gittik bronsitms
GoGirl Aslancikli bizimde oyleydi kucuk olunca yatis veriyorlar 7 gun yatti hem de oyle ciddi bir seyide yoktu ama kucuklerde evde tedavi riskli oluyor bronsitte damar yolu fln onlar kolay dert etmeyin bir sekilde aciyorlar
hulyaakin Aslancikli hiç sorun yaşamadık o dönem 3 aylık olduğu için aklı ermiyordu garipsemedi durumu aslında… şimdi olsa pek sakin duracağını sanmam çünkü 2.5 yaşında ve her şeye hayır modundayız malum sendrom dönemi🙄 Geçmiş olsun…
Aslancikli Nuraky oy kiyamam ya rabbim sifa versin ben corekotu yagi damlattim az rahatladi soylemis oluyim. Belki iyi gelir