Benimde bebeğim küçükken kakası var gibi zorlanıp kızarıyordu bende kabız sanıyordum ama 10-11 güne kadar yapmaması normalmiş. Karnında sertlik olmadığı sürece. Gazdan dolayı ıkınıyormuş gibi görünüyor . Kızım da kan damlasından sonra kabızlık başladı ilaç olarakta duphalac kullandık. Geçmiş olsun kuzucuğa💗