Sevdamavi 6 sene önce ilk oğlum doğduğunda 40 çıkar çıkmaz düzenli adet olmaya başladım,kontrole gittiğimde doktor yumurtlaman çok dikkat et demişti
4,5 ay önce doğum yaptım ikinci adetimi oldum🤦🏼♀️ Bir sonrakinde nasipse hemen spiral taktırcam 🤷🏼♀️ Bence adet olmamak iyi gibi görünse de hamilelik korkusu yaşatır daha çok 🌸