Fullmoon 3 yıl önce 13 tane miyom alınmıştı. Ameliyattan sonra tekrar çıktı. Gebe kaldığımda 8 adet miyomum vardı. Hiçbir sorun yaşamadım çok şükür. Doktor kontrollerini sakın aksatmasın. İş güç yapmak yok. Progestan hapını gebeliğin sonuna kadar kullansın. Allahın izniyle birşey olmaz. Bol bol dua etsin ❤