NilMomm Merhaba arkadaşlar. Biz yarın 3.ayımızı dolduruyoruz. Gelişimsel ve aktivite olarak internetten bakarken 3 ay olarak mı 4 ay olarak mı bakacağım ? 🤦🏻♀️