Sevdamavi kimse önermiyor kuzum. Çok da iyi birşey değil. Ben mecburen aldım, yürümek istiyor yemek bulaşık tuvalet banyo sorun oluyor benim için. Ağlıyor da ağlıyor. Aldık eşimle , günde en fazla 30 dk kesik kesik duruyor içinde işimi hemen halledip alıyorum geri. 5 dk da banyo yapıyorum ya , bekarken 45 dakikada çıkamayan ben 🥴🙈 anne olunca herşey mümkün oluyormuş 😅 bu arada eşim ülke dışında görevde , 7/24 tek bakıyorum