Bende uzun zamandır kullanıyordum iki senedir de kendime araba aldım kullanıyorum . Bir kere kaza yaptım telefon çalmıştı teşefonu meşgule atayım derken iki arabaya ikide yaya çarptım 🤣şükür kimseye birşey olmadı . Şimdi arabanın camlarını açacak olsam bile köşeye çekiyorum açıyorum öyle yola devam ediyorum 🤣 aşşırı korktum kazadan sonra birde yanlayayım desem kesin trafiği felç edecek bir kazaya neden olurum