ezgioyku ben kullandım fakat bebeğe daha çok gaz yapmıştı etkisi de bir gün falan sürdü içmedim bir süre her şey normaldi bı içeyim dedim gazdan delirdi yine bıraktım ben de . Ama belki içindeki şeker bizimkine yaramamistir . Her bebekte farklılık gösterebilir. Gaz için hep kimyon demleyip içtim . Süt artimi için de humana still tea..