Nefes0000 benim de kızım 1 ay önce düştü 8 aylıkken. Anlık dalmam sonucu yatakta yuvarlana yuvarlana hoop aşağı. Alnı ve burnu kızarmıştı, biraz da kustu. Hemen acile gittik. Yüz üstü düşmüş iyi dediler. Tersi olsa sıkıntı olabilirmiş. 3-4 saat uyumasın dediler ama uyudu bizimki hastanede bile. Doktor gördüğünde hoplayıp zıplıyordu. Kızaran yerlerine buzluk koyun dediler, sonra da eve geldik. 24 saat izlemeniz gerekiyor yine de. Bir de şöyle bir şey duydum, bebek uyanıkken düşmesinde sorun olmuyormuş, refleks olarak kendini koruyormuş. Uykuda düşerse sıkıntı olabilir.