Munevverelif Bugün ev taşıdık. Ben yorgunluk ve açlıkla bulaşık makinesi deterjanı yoktu normal sıvı bulaşık deterjanı koydum makinayı çalıştırdım ve her yer köpük oldu. Ne yapabilirim acil yardım 😔
Ugggg Munevverelif arkadaş sirke dök demiş sakin öyle bişey yapma benim makina yalan oldu sirke yüzünden yeni aldık kısa program ayarlayabiliyosan tekrar hiç deterjan falan koymadan çalıştır actiginda bak şöyle bintemisse kullanırsın temizle değilse normal programda makina deterjanı atıp calistir
Ayseciginannesi Munevverelif bildigin normal kiyafetlerimizi yikadigimiz toz deterjan koy eger hala yikanacak bulasik var ve tabletinde yoksa
Derya_Oral Munevverelif bişey olmaz merak etmeyin bezle köpüğünü alın iyice tekrar çalıştırın bişey kalmaz 😊😊 benim başıma da geldi
Munevverelif Ugggg zaten kısa programda çalıştırmıştım köpüğü görünce durdurdum tekrar çalıştırdım ama hala köpük geliyor
Rmrm Munevverelif ben saatlerce köpükleri bezlerle silmiştim makinenin içini flan sonra bos calıstrmıstm
Cgldnz Munevverelif bende ayni gatayi yapmistim. Sonra 2 kez deterjansiz çalıştırdım. Tertemiz oldu 🙈
thelake Munevverelif Bende bi kere yapmıştım naptim ettim gitmedi köpük servis kaşığıyla köpük boşalttığımı bilirim 😂😂😂😂
Munevverelif thelake Yeni taşındım her yer her yerde sanki hiç işim gücüm yok gibi oturdum suyu boşalttım her tarafını iyi bir sildim tekrar çalıştırdım hepsi gitti cevaplarınız için teşekkür ederim 😇😇😇
Bts Munevverelif bnmdenaynı sey basıma gelmişti kopükleri makinaden aldım lavobya doktm snra boş calıştrmıstım