Allah analı babalı büyütsün. Hayırlı olsun. Sezaryen yerinize baticon ile pansuman yapıyor musunuz? Eğer kapalı kaldıysa sıcaktan yüzeysel kızarma ve enfeksiyon olmuş olabilir hatta kabaran enfekte yerlerden akıntı da olabilir. Yüzeysel enfeksiyon baticonla geçiyor pek önemli değil, içerde enfeksiyon varsa ultrasonla anlaşılıyor. Doktor bakmalı. Benim sıcaktan ve hava almayan kıyafetimden doluı 20. Gün yüzeysel enfeksiyon olmuştu. 20 gün falan sürdü. Pansumanla geçti. İdrar yaparken ağrı bende de ilk günler olmuştu. Korse kullanıyor musunuz? Karnınızı çok saran bir şey giydiyseniz tuvalet yaprken yanma yapabilir. Ben de korseden dolayı olmuştu ara vermiştim korse kullanmaya.