Sesaa1 Bebeğim bakteriden dolayı doktorumuz sünnet önerdi ama ben klips yöntemi ile mi yoksa dikişlimi karar vermedim bu arada daha 2 ay 20 günlüğüz sizler bu konuda ne düşüyorsunuz
Portakalkokusu Sesaa1 bizim klasik oldu ilk gün zor geçti ertesi gün iyiydi baya ,4 dikiş vardı sırayla düştüler.
ikizlerinannesi2985 Sesaa1 biz de aynı durumdayız. Hangisi daha sağlıklı emin olamadık. Bi doktor tanıdığımız var, yarın bi ona danışacağım bakalım.. klipsli daha sorunsuz, rahat oluyor diyorlar ama bilmiyorum. Ben de bekliyim şurda☺️
Beken Sesaa1 ben yarin ettiricem ayni durumdan 1 ay 15 günlük bebegim yarin nasil yapcak bilmiyorum ama lazer onermiyolar yarin ettirdikten sonra bilgi verebilirim isterseniz ayrica hemen bez baglaniyomus
Alpaybusra Bizim ki klasik oldu ,ilk gün biraz ağrılı geçti,bir daha keyfi normale döndü . 3,5 aylıkken olduk
Alpaybusra Sesaa1 hayır Cok şükür bir sıkıntı olmadı,beş gün sabah akşam pansumanımz vardı bu süreçte karton bardakta koyduk değmesin diye,gayet güzel atlattık ,
Ayazinannesiseyda ikizlerinannesi2985 ben de sizin gibiyim o kadar dert oldu ki bu bana. Gece gündüz aklımda sünnet işi dört buçuk aylık bizimki de önce klips düşündüm sonra bir doktorla konuştum klipsi çıkarması çok can acitiyormus klasik yöntem öneririm dedi. Ben de lokal mi bsyitlma mi karar veremedim
ftsdmrhn 2.5 aylıkken çocuk cerrahına klasik yöntemle yaptırdık. Doktorlarımız onu önerdi. Ağlama sızlama hiç bir sıkıntı olmadan atlattık.
Digdem_ Bizde 6 ayda klasik yöntemle yaptırdık dr ne kadar erken okadar iyi demişti iyikide yaptırmışım hiç anlamadı hiç acısı olmadı 7 günde geçti daha sonra pipiyi keşfediolar alt değiştirrken ellemeye çalışıyordu o yüzden iyiki önce yaptırmışım dedim
Nurell Sesaa1 klasik dikişli yöntem tercih ettik.. ilk gün zor sonrası 1 hafta içinde geçti gitti çok şükür..
kaganege Sesaa1 7.5 aylıkken normal sünnet oldu. Hiç bir sorun olmadı 🙏 dikişler bir bir dustu gitti. 🤍
ozlemmtuncay kaganege yürüteçe binmesine ne zaman izin verdiniz biz 5gün önce yaptırdık bide sürünmek istiyor ağız üstü ne zaman bıraktınız hatırlıyormusunuz
Beken Sesaa1 bugun yaptirdik sunnetini eski usul igne vuruldu pipiden uyustu sadefe ve uyanikti hic bisi hisetmedi ve aglamadi da ilk cisini yaparken agladi biraz surekli bez deistirmek gerekiyomus 2 saate bir krem verdi sprey verdi onlari kullaniyorum bide agri kesici surup verdi suan uyuyo ilk 3 gun sıkıntıymis biraz acirmis ama normale donuyomus egerki aydina gelebilirseniz aydin sunnet merkezi var cok guzel ilgileniyolar bende tireden gittim oraya cok memnun kaldim ilgi alaka cok guzel hemende bez bagladik verdikleri krem ve spreyi suruyoruz beze kirem suruluyo pipisi acimiyo ve sunmetine ben ve esimde girdik gorduk herseyini cok guzeldi hersey ve sıcak tel gibi bisiyle kestiler diktiler lazeride sordum onermiyo lazer yuzunden pipide ve baska yerlerde hissizlik olusabilirmis kalici olarak