Gubusu Merhaba kızlar bebegım ara ara kusuyordu ama bugun yan yatırdım 2/3 dk ıcerı gıytım bı bakdım ole kusmuskı yastıgı ıslandıgı gıbı kanepe kadr gıtmıs sabahda kustu bı kac kez doktoru gazdandıd demıs ama ben öle korktumkı ınanılmaz yanı sızlerfe varmı bold durum
Gubusu Evet yenı dogan bebeklerde hep olurmus ya ara ara oluyordu bugun tazıkkı olunca sok oldım valla 😦
Gubusu [bilinmeyen] emzırırken öle oldu burnundanda gelmıstı gazını fln cıkartamadı yatırdım öle oldu ıste doktoru bıse olmaz gaz dıo her yenı doganda reflu olur dıo bakalom
havva60 Gubusu normal bence cnm benimde oglusum 2 aylik gazini cikaramayip ıkındığı zaman dedigin gibi burnundan geliyor yediginin hepsini cıkarıyor
havva60 Gubusu aynen cnm insan korkuyor bebegim uyusun bende uyuycam diyosun bu defada aklina bunlar geliyor uyuyamiyorsun