Kızım ek gıdaya başladıktan belli bir süre sonra sağ göğüsümğ emmeyi bıraktı ama sütüm hala var o göğüsümde geceleri emzirmeye çalışıyordum 2 gündür onu da bıraktım . (Zorla emiyordu çünkü ) şu an göğüsüm çok sızlıyor . Acaba tekrar gece verip denesem mi hafifte koyulaşmış sütüm bir şey olur mu bilemedim