Asyanesrin Geçmiş olsun canım bu ara da 2 ay önce aynı hastalığı bizde geçirdik 6.hastalik olabilir büyük ihtimalle bizde Selçuk tıpa gittik acilde testler tahliller yaptılar bişey çıkmadı şehir hastanesinde kendi doktoruna gittik orda söyledi büyük ihtimalle 6.hastalık birde diş çıkarma dönemiyse diş ağrısiyla birlikte ateşle çıkıyo bu hastalık