Tirtilinannesiii Kızlar ne yaparsam yapayım pilav ve Türk kahvesi istediğim gibi olmuyor. Ben normalde pilavı çok severim güzel olunca ama tüm tavsiyeleri yapıyorum gene de istediğim gibi olmuyor. Var mı önerileriniz
Kevseryldz Tirtilinannesiii pirincinizi çok güzel kavurun ve sonra soğuk su ekleyip pişirin umarım lezzetli olur. Hep öyle yaparım genelde de beğenilir. Türk kahvesini ise malzemelerini cezveye koyup karıştırırım sonra ocağa koyarım hiç ellemem bir defa kayanayınca köpürmeye başlayınca alın
Mucize2020 Tirtilinannesiii 2 saat öncesinde pirinclerinizi ıslatın ve sıcak suyla yapın suyu da üstünü çok geçmeyecek şekilde koyun beklediği için suyun içinde lapa olmasın diye,türk kahvesinide dolapdaki soğuk suyla en küçük göz de yapın deneyin derim😊😇
AsyaHavva Tirtilinannesiii pilavı göz ayarı yapıyorum bir şey diyemem ama kahveyi soğuk su ile ve hiç karıştırmadan yapıyoruz biz ve kısık ateşte kaynatıyoruz birkaç kez😊
bilgemira Tirtilinannesiii ben evlenmeden once pilavi hic dusuremezdim evlendim pilav pişirir oldum 😅 evlilikte varmis bir keramet 😅😅
Tirtilinannesiii Kevseryldz kahveyi bende sizin gibi yapıyorum. Ama pirinci sıcak suyla yapardım. Kahve biraz su gibi oluyor. Bazen başka elden içiyorum her yudumda dolu dolu oluyor. Ben fazla koyunca bu sefer alta yapışıyor hiç bir şey anlamadim 😅😅
JackDaniels Tirtilinannesiii Fincan başına 1.5 TATLI kaşığı kahve koyunca tam dediğiniz dolu dolu kahve tadı geliyor. Tabi birde ağır ateşte pişince missss
Tirtilinannesiii Kahveyi söylediğiniz gibi küçük gözde soğuk suda ve ateşe koymadan karıştırıyorum sonra ellemiyorum hiç
AsyaHavva bilgemira elinize sağlık 😌 benim de şekillerim çok kötü kurabiye olun köfte olsun şekil konusunda berbatım bir de sunum beceremem 😂😂