Papatyannesi Hanımlar birşey sormak istiyorum. benim oğlum 1 yaş 3 günlük geceleri sürekli uyanıyor 5 6 kez süt içmeye kalkıyor bu normal bi durum mu gece beslenmesi ne zamana kadar devam ediyor?
Elaogemnes Papatyannesi bizimki geve emmeye kalkıyor doktora sordum kendi istediğinde keser sen kesme dedi 🥴valla bende bilmiyorum açlık mı alışkanlıkmı
askbali Papatyannesi Benim de 13 aylık oldu ama gece sayısız uyanıp emip geri uyuyor🤷♀️ Emziriyorsanız alışkanlıktan diyorlar sanırsam onu kesersek uyanma alışkanlığı da kesilecek yani inşallah 🙏 🤕
Deletedmom0099 Papatyannesi benim kızımda 13 aya kadar belirli saatlerde 2-3 kez uyanıyordu kestim ben mamayı. her kalktığında su verdim, ilk zamanlar biberon olmayınca dalması zor oldu ayağımda salladım uyuttum sonra alıştı emziği verince dalıyor artık
Tuba Papatyannesi çok sık kalkıyormuş, benimkisi 1-2 kez kalkıyor. Her çocuk farklıdır ama. Büyük oğlumda her 2 saatte bir kalkardı alışkanlık ettiği için, o yüzden 14 aylıkken gece beslenmesini kestiydim🤷🏼♀️
Rbs50 Tamamen alışkanlık siz kendiniz o uyanmadan rüya öğünü yapın uyandığında meme vermeden uyutmaya çalışın emmek için kalkmaz aynı durum benim oğlumda vardı ben şimdi 23 ve 03 alarm kuruyorum uyanmadan emziriyorum
Elaogemnes Papatyannesi 11 aylık ben şöyle yaptım 5-6 defa kalkıyordu 1 inde emziriyorsam diğernde su verdim böylece 3 defa kalkmaya başladı mesela
Rbs50 Papatyannesi evet kendim kalkıyorum her uyandığında meme vermiyorum öyle olunca emzik yerine kullaniyor
Papatyannesi Deletedmom0099 bende mamayı kestim süt vermeye başladım sütten kesip su vermem işe yarar mı ?
Gunsss Bizimkide 1 yaşında uyanıyor gece sürekli memeye de çok düşkün değil sütüm çok az artık doktorumuz daha acıkır mama ver dedi bir kez mama veriyorum diğer uyanmalarında su veriyorum bakalım azalacak mı
alparslanyy Gunsss yok artik ya 1 yasinda bebege bide mama mi basla dedi. 6 aydan sonra gece beslenmeyi birakmak lazim.. eger ozel bi sorunu yoksa. bence mama filan vermeyin meme verin sutunuz azaldikca cekip cekip bise bulamayinca gece uyanmayi keser belki
haziranin25i Papatyannesi doktorumun tavsiyesi ile 5 aylıkken gece beslenmesini uzattım sonra kestim. Akşam 9 da uyuyup sabah 6 da kalkıyor. Gece 2 de ben kalkıp mama veriyorum uyumaya devam ediyor
Papatyannesi haziranin25i ne güzel düzem sağlamışsınız benim ki geç yatıyor geç kalkıyor bu yüzden de sık sık uyanıyor
Damla29 Papatyannesi genelde alışkanlıkdan uyanır bebekler bizimli gece 1 kez uyanırdı şu 3 4 gündür cok uyanmıyor 1 yaş 5 günlük oldu umarım daha uyanmaz acaba bi sıkıntısımo var hepmi böyleydi diş dönemleri falan olabilirse kalkar sürekli bazsn bizimkide uyanır bazen uyanmaz keyfine kalmış
Papatyannesi Damla29 diş dönemi diyebilirim üstten bi dişi çıktı diğeri hala yok bu ara aşırı huysuz iştahsız ve ishal ..
alparslanyy Papatyannesi canım 1 ayindan sonra geceleri kendisi kalkmadigi halde bebegi uyandirip beslediysen ve sonrasindada buna devam ettiysen aliskanlik olusmustur. uyandığında su vermeye meme vermemeye calis oyle oyle birakir 1 yaşındaki bebegin geve acliktan uyanmasi olasi bi durum degil
Papatyannesi alparslanyy ben uyandırıp meme ya da mama vermedim hiç ama her uyandığından mama ve meme ile devam ettim belki alışmış olabilir bı yüzden
Deletedmom0099 Papatyannesi evet. süt vermeniz bir şeyi değiştirmez sonuçta uykuya dalma amacı olarak görüyor. doktorların görüşüne göre bebekler 9. aydan sonra gece acıktıkları için değil alışkanlıktan uyanıyorlamış. suyu da yatarak değil oturarak içirin ki uykuya dalma aracı olarak görmesin
Elaogemnes Papatyannesi sanmıyorum yedikten 1 saat sonra fln uyuyor çünkü gündüz beslenme arası 4 saat gece bu 5 olur bnce uyuduğu için birinde süt birinde su verin acıkırsa daha çok uyanır zaten anlarsınız benimki birinde emiyorsa birinde ağzında bkletiyordu hangi saatte ağzında bkletiyorsa ozaman su verdim