Destinaaa Sevgili anneler biz meme +mama şeklinde gidiyoruz açıkçası mamayı bıraktırmak istiyorum fakat sütüm yeterli değil 1 kere sağdığımda 20 cc çıkıyor bebeğimde 1 aylık haliyle yetmiyor böyle bir şeye başvuran var mı
Algan-29-06 Destinaaa ben alıyorum ve faydasını görüyorum evet öncelik kafamızın rahat olması daha sonra beslenmeye dikkat etmek ve sonrasında eğer gerçekten bir desteğe ihtiyaç duyuyorsanız danışmanlık alınmalı 😌 ve ben danışmanımdan çok memnunum 🌸
Cinarimoglum Destinaaa merhaba ben birkaç kişi ile görüştüm en son emzirme danışmanı dilruba demirezer hnm çok yardımcı oldu. mamayı bıraktık sadece anne sütü çok şukur. danışabilirsiniz ihtiyaç varsa danışmanık veriyor. yoksa bosu bosuna kimsenin parasını almayan dürüst bir insan.
Omerimhalis @Destinaaa sağımla gerçek süt miktarını öğrenemezsiniz. Muhakkak sütünüz yeter Siz sürekli emzirin sütünüz artar azsa bile. kafanıza sütünüzün evladiniza yettigini yerleştirin. Önce azaltın sonra bırakın mamayı göreceksiniz sütünüzün yettigini. Ama yemeyi de ihmal etmeyin süt yapıcı protein ve yağlarla beslenin
Destinaaa Omerimhalis evet bugün 10 cc daha düşüreceğim mamayı zaten iki haftadır aynı miktar hiç arttırmadım
Destinaaa Algan-29-06 sizin süreciniz nasıl başladığı nasıl gidiyor mama +meme mi gidiyordunuz bir de ne kadar ücret veriyorsunuz
Algan-29-06 Destinaaa ben mama hiç vermedim oğlum kilo almıyordu sütüm azdı bunun için başladık şimdi iyi ilerliyoruz 🌸 250 lira iki online görüşme sonrası whatsapptan hep iletişim halin 🌸
Omerimhalis @Destinaaa öğün olarakta düşürmeniz daha iyi olur günde 5 defa veriyorsanız 4 3 diye gidin bırakırsınız. Süt üretimi size bağlı ne kadar emzirirseniz o kadar artacaktır.
Omerimhalis @Destinaaa instagram kullaniyorsanız bir çok ebe var bu konuda bilgi veriyor takip etmiyorsanız Ebe Tülin Bulur u tavsiye ederim mama konusunu da çok ggüzel güzel açıklıyor