Asafff__ canım özel hastane de 1 milyarı buluyor . Devlette ücret yok . Bende oğlum u 1 aylıkken yaptırmıştım . Özel hastane çok pahalı gelmişti . Devlet hastanesinde de çocuğu alıyorlarmış sen görmüyormuşsun . Öyle olunca sünnet doktor bulduk eve uygun fiyata çağırdık . Hem çocuğumu sünnet olurken gördük ailemi de çağırdık . Hem de evde çok rahat oldu .