Bebeğim yaklaşık bir haftadır aniden nefesi hızlanıyor hıh hıh hıh diye kalıyor 4,5 saniye sonra düzeliyor ben bir haftadır gazdır korkuyordur heyecanlanıyordur diye isimlendirdim şimdi babası da şahit oldu bu normal DEĞİL dedi sizce ne yaşıyor böyle birşey başına gelen