15 gündür hiç göğüs ucu sorunu yaşamadım . Ama 15. Günden sonra göğüs uçlarım acımaya başladı . Normalde bebek de tam alıyor göğüsü ama onca zaman sonrası olmasını anlamadım . Göğüslerim şişti acaba ondan ötürü göğüs uçlarım gerginleşti bebek de güçlü emince ondan mı oldu anlamadım 😔 Ne yapmalıyım ?