Bugun benim 5. Günüm eşimin 6. Günü
İlk gun daha hafif gecirdik 2 ve 3. Günü agir 4 ve 5 daha hafif ama bunda da öksürük bogaz yorgunlul bas donmesi başladı. Her gün bir sey çıkıyor. Hiç geçmeyecek gibi psikolojim bozuldu . Ne zaman biticek ne zaman hafiflicek hafifliyor muu . Aniden ağırlaşır mi bilmiyorum . Allah icin iyi haber verin ya 🥺🥺
Bu arada bebegim de 8 aylik o iki gündür istahsiz ve huysuzdu bugün de ayni sekilde ekstra ateşi var 37 bazen 38 . Onda da artmaz dimi ? Onun kacinci gunudur acaba