Bebeğim 5 gün sonra 3 aylık olacak en baş mama ve meme şeklinde gidiyorduk şimdi mamayı günde 1 kez ya veriyorum ya vermiyorum ancak sütüm bebeğime kilo aldırmıyor.🥺 Yapabileceğim bir şey var mı ? Bir de gece uyandığında ya da bazen gün içinde birkaç dk emip uyuyor ya da meme ile oynuyor. Çiş sayısı vs iyi ama doyuyor mu yoksa yarı aç yarı tok mu anlamıyorum. Bir de uyku süreleri uzun. Kilo alımında bunlarda etkili olabilir mi ? Fikri olan yazarsa çok sevinirim.