Birkucukeylulmeselesi Eşofmanımı boyamak istiyorum ıslak mendil paketi gibi buldum sabitleyicisi de car yeterli gelirmi sizce nasıl yapıyorsunuz birde yapan varsa tecrübesi olan yorum yaparsa sevinirim