Yaseminnnnn93 Eda639 benimkide oyle genelde boynu ust kisimlar baya terler bazen değişirim bazen bez koyarim ama her uykusunda olur malsef doktor gecer dedi
Hipatya Eda639 5 aylık sabaha kaarşı bi değiştiriyorum bide 7 8 arası çok terliyo sırtı ensedeki saçları hasta olacak diye ödüm kopuyo