Yamhasoz 1,5 aylık bebeğimi emzirirken uyuyakalıyor ancak gazını almazsam yatağa koyar koymaz ıkınıyor. Gazını çıkarıyım derken de tekrar uyanıyor bi daha emzirsem yine gaz. 🤷🏻♀️ Ne yapıcağımı şaşırdım sizler nasıl uyutuyorsunuz?
Elisa2202 Yamhasoz Bebeğim 2 aylık benim de öyleydi sonra emzik verip emme pozisyonunda tutuyorum biraz çözümü bu şekilde buldum
M3rv3 Bende surda durayım bende aynı durumdayım 34 günlük gaz çıkarsam uyanıyor çıkarmasam daha kötü uyanıyor
gzmnc Emziriyorum, gazını çıkarırken uyanır gibi oluyor, yatırıp emzik veriyorum. Karnını çok hafif ovaliyorum.
ecezek Ben geceleri emzirmeden once nurse harvey's veriyorum bebegime, gazini emzirirken ya da kucagimda pis pislarken cikarmis oluyor. Aksam 8 9 gibi de biogaia veriyorum uykuya dalmasi kolaylasiyor boylece
BuseK https://youtu.be/r30LUXGmGXk Normalde geceleri emzirip yatırdığımda kendi uyuyor ama gündüz destek için bu müziği açıyorum sakinleyip 5 dakikada yatağında sallamadan dalıyor uykuya ☺️ 1 aylığız bizde