-Yasminnn_75_ Kızlar bakarmısınız bebeğin 4 ay 3 günlük ve ellerini yumruk yapıyor hep normal mi ilk bebeğim bilmiyorum pek eline bişey veriyorum az tutuyor ama uzattığmda yumruk elleri gün içindede öyle
bade_ile_merve34 -Yasminnn_75_ benim bebeğim de 3 ay 7 günlük aynı şekilde hep yumruk yapıyor eline bir şey uzattiginda tutmaz denk gelirse eline alır ben de merak diyorum bekleyeyim burada
Kevseryldz -Yasminnn_75_ bu durum sürekli mi yani elleri hep yumruk şeklinde mi ? Dönmeye falan başladı mı bebeğiniz?
ecemm-6161 -Yasminnn_75_ canım benim bebeğimde öyleydi düzeldi büyüdükçe ellerine içşne sürekli bişeu ver tutsun alıştır ben hep öyle yaptık korkma
karabiberimm -Yasminnn_75_ bizim ki 6 ay aynıydı canım hatta annemgil dalga geçerdi alı vefa diye sorun olduğunu sanmıyorum daha çok küçük zaten ama içine sinmiuorsa doktorun varsa danış
Plt2020 -Yasminnn_75_ yanlış hatırlamıyorsam birisi bu durumdan bahsetmişti bir belirti olduğunu görmüştüm olmasa bile içinizi rahat ettirmek için gitmenizi tavsiye ederim
-Yasminnn_75_ Kevseryldz Kevseryldz uyanıkken sürekli öyle ama uyurken açar birde yumruk yapıp iki yumruğunu da ağzına götürür dönmeye çalışıyor ama tam dönemedi
Kevseryldz -Yasminnn_75_ dönmeye çalışıyorsa bişey yoktur canım sürekli eline bişeyler vermeye çalışın
Aysbglem -Yasminnn_75_ bence normal bebeğiniz ufak daha 6 aylık deseydınız suphe uyanırdı bende ama daha cok kucuk
karabiberimm -Yasminnn_75_ yok canım zaten 15 aylık oldu nerdeyse zamanla bıraktı o huyunu eline sürekli birşey ver tutarken açık tutmaya alışır evet anlar cnaım Tek bir belirti hiçbir zaman teşhis teşkil etmez başka durumları varsa ona da bakar
Bssra 2 aylık bebeğim benim de aynı iki eli hep yumruk uykuda açıyor ve uyanıkken yumruğunu yemeye çalışıyor hepsini sokamayınca kızıyor hatta 😂 doktora sordum normal dedi bebekler uzun bir süre öyle yaparmış
sincapinannesi Bssra benim kızımda öyleydi şimdi tek parmağını sokup çiğniyor 😂 ama hiç sorun olduğunu düşünmedim 🤷🏻♀️
Pamukhanim -Yasminnn_75_ ellerini kesfettikce aciyolar her bebek farkli. Benim bebegimde ellerini gec kesfetti. İstediginde acabiliyosa sorun yoktur