Merhaba güzel anneler🤗 öncelikle hepimizin anneler günü kutlu olsun. 43 günlük bir oğlum var ve devlet hastanesinde sünnet ettirmek istiyorum. Özel hastanelerde fiyatlar malum🙄 sormak istediğim siz kaç aylıkken yaptırdınız ve lokal anestezi mi genel anestezi mi uyguladılar? Öncesinde ne istediler? Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler 🙏