Kızlar bebegim bugun 3.gün dürekli ateşi car 38 i gecmedi ilk gece acile gittik doktor bogazında enfeksiyon olmadıgını gecçmezse gelmemi söylemiştir ishali dalanda yoktu ama bugun ishal başladı bu sefer ateşi öyle yok ama eli sürekli agızında bazen cok durgun sizce napmalıyım diş olabilirmi bu kadar sürermi???