Merhaba kizlar ben oioinin tabak ve kasesini aldim uyuk bir hevesle ama kullanmadim cunku bebegim ek gida ile iyi degil eline veriyorum mama sandalyesi yetiyor o yuzden satmak istiyorum ikisini 80 tl ankaradayim almak isteyen olursa fiyatta yardimcida olurum