benimhalaumudumvar Kızımla yalniz kalıyoruz esim 1 sene gelmeyecek gündüz beşikte uyutuyorum gece yanımda yatıyor.Bebegim icin ilerde bir problem olur mu yanimda uyuması.Yanimda uyuyunca ondan destek alip yatiyorum yoksa korkuyorum.
Ocak2021 benimhalaumudumvar benim dogdu dogali yanımda 2 kisilik yatakta 3 kişi yatıyoruz. Herkes ileride sensiz yatmaz diyor ben çok umursamıyorum. Sen kendini nasıl iyi hissediyorsan öyle yap.
ipekkizz benimhalaumudumvar alışsa bile elbet birgün yatmak istemeyecek ☺️ Nasıl istiyorsanız öyle yapın biz kızımla yatıyoruz ve bunu seviyorum ❤️
FatosToprakDeniz benimhalaumudumvar emiyorsa bence sıkıntı değil. 2 yaşına kadar ilk uyuduğunda beşiğine koydum. Sonra emmeye kalkınca yanıma aldım. 2 çocuğuma da aynısını yaptım. Memeden ayırınca zaten uyanmiyorlar. Uyutup besige koyuyorum orda yatıyor
benimhalaumudumvar Asyanesrin babasi geldiginde 2 yasinda olacak simdi 9 aylik insallah bir sorun olmaz
Pembepanterr Asyanesrin ben 15 aylıkken ayırdım kendi yatağına hemen alıştı sadece gece uyanırsa o zaman alıyorum yanıma 😊 aslında bıraksam uyur
AtaVeAnnesii benimhalaumudumvar Oglum 15 aylik gunduz besikte uyuyor gece bizimle yatmak istiyor ben memnunum bu durumdan ilerde bu gece beraber yatalim desemde yatmicak benimle🥺 Buyumeden tadini cikarayim🧸
benimhalaumudumvar AtaVeAnnesii psikoloji açısından bir sıkıntı yasamayim da bende seviyorum beraber uyumayi ☺
Balperisi benimhalaumudumvar-Adem Güneş gibi bazı pedagoglar 2 yaşına kadar aynı yatak 4 yaşına kadar aynı odada uyunmasını tavsiye ediyor fakat Amerikan Pediatri Derneği de asla aynı yatakta yatmayın 1 yaş sonrası da odasını ayırın diyor. Kızım 14 aylık 10 aydır aynı yataktayız biz mutluyuz içinizden geldiği gibi davranın en iyi siz bilirsiniz 😇
Yagmur76 Bende tek başıma olsaydım kızımla uyurdum 😊 cok guzel Bı duygu ilerde bir problem yaratcagını sanmıyorum 1sene uzun Bı sure ben kızımsız tek uyuyamazdım
ecemm-6161 benimhalaumudumvar alışkanlık olıyor Canım tabikide ama anne kokusu farklıdır ama yinede beşiğine alışsın bence rahat edersin 😍🤷♀️
benimhalaumudumvar ecemm-6161 gündüz besikte uyutuyorum gece yanimda yatırıyorum yer sıkıntısı olmuyor da psikolojisi acisindan ilerde bir problem olur mu bilmiyorum
ecemm-6161 benimhalaumudumvar olabilir alışkanlık haline geliyor cok canım etrafımda Yanımda Ablamın bebeği var ondan biliyorum anneye yapışık