senamiray 7 ay 7 günlük bebeğim bir kaç gündür hep mız mız acaba dişten mi diyorum hiç bi diş belirtisi yok dişlerini bile kaşımıyor salya ateş ishal yok bir tek huysuzluk var bugün dışarı parka çıkarttım gıkı çıkmadı canı acısa dışarda da huysuzlanır evdeki gibi dedim sizce nedendir çok yoruyor beni uykusu zaten 30 dk azcık hemen uyanıyor kucaktan inmiyor gezmek istyo hep 😞
Bebek-annesi senamiray aynı benim oğlan.. 7 ay 17 günlük gündüz uykuları yarım saat uzun uyumuyor zaten hep böyleydi. Şimdi geceleri de uyanıyor sürekli. Gündüz hep mızmız hiç bişeyden memnun olmuyor ne yapsam boş gibi kucağıma gelmek istiyor gelse ağlıyor mız mız böyle değişik üüüüüüğğğ modunda 🤷♀️
Afa senamiray aZ uyduğu için mutsuz. Benim de oğlum öyleydi onu düzeltene kadar canım çıktı yarım saat tamamlanmış bir uyku değil en az 45 dk olmalı. Altında kalan uyku yarım uykudur ve bebekte huzursuzluk yapar. Uyku eğitimi alın veya verin uyku sorununu çözüm mutlu olacak 🙏
Yafes 7 ay 1 günlük bebeğim aynı anlattiginiz gibi. Bi zamanada çok güzel vakit geçiriyorduk ama bugün bambaşka bir bebekti, mızmızdı, hicbirseyden mutlu olmadı, hep kucağımda gezdi. 7 aylik olunca böyle sanirim😥
Bebek-annesi senamiray hiç belli olmuyor ki.. valla başa çıkıyor muyum bilmiyorum ama beni çok yoruyor gerçekten 🤦🏻♀️
Yafes Afa bugüne kadar bebeğim toplam gündüz uykusunu 4 saat yapıyorduk ( toplamda 3 gündüz uykumuz vardi) yani az uyumuyor. Sanırım artik 2 uykuya düşmek istiyor fakat sabah çok erken kalkıyoruz nasıl olacak bakalım. Ayrıca geçe uykusuna 7 de geçer geçe 2 beslenme yaparız sabah 6:30-7:00 ye kadar uyur çok şükür, bebekliğinden beri geçe uykumuzda hiçbir sorun yok